În 2009 îmi atrăgea atenția pentru prima dată Martin Lindstrom. Scria uluitor despre lucruri pe care orice arhitect de branduri de calitate trebuia să le citească, ba chiar orice consumator de branduri ar fi vrut să le știe. Eram uluită de accesul pe care mi-l oferea la noutăți și date privind comportamentul consumatorilor, neuromarketing, studiile de caz de care nu auzisem anterior și mi-a căzut nemaipomenit de bine în plin proces de acumulare de cunoștințe privind advertisingul, cu care trăiam deja o frumoasă poveste de dragoste.
Trecând ulterior prin alte cărți ale lui am avut sentimentul că, atunci când lecturezi, Martin vine lângă tine, aproape ca și cum l-ai cunoaște față în față. Scrisul lui viu, amuzant, energic și direct ți-l proiectează în fața ochilor. Mi-l puteam imagina gesticulând și făcând glume în tricoul lui alb cu I ♥ Cyprus. Oamenii ca Martin Lindstrom au toate atuurile: au informația aceea de ultimă oră la care e musai să ajungi și au și capacitatea de a o livra într-o formulă care face să se lipească de creierul tău 100%.
Firește vei fi garantat spulberat de orice rendez-vous cu cărțile lui. Și ăsta poate fi cel mai bun lucru care ți se poate întâmpla în perioada următoare!
Măriuca Macovei este Copy @Idealist