Asortăm articole interesante pe care le găsim online cu recomandări de cărți bune, și le accesorizăm cu alte noutăți Publica. Enjoy:
- Chiar dacă știu multe, chiar dacă au o experiență vastă, liderii buni nu se opresc cu adevărat niciodată din a învăța. Tehnologia evoluează și odată cu ea se schimbă modul în care interacționăm cu cei din jur, cu partenerii sau cu clienții noștri, astfel că e important să ne păstrăm curiozitatea vie și să avem întotdeauna în minte the bigger plan. Un exemplu de om frumos, cu mintea iscoditoare este Richard Feynman; ultima lui carte Ce-ți pasă ție de părerile altora? este un testament al unuia dintre cei mai cool fizicieni. Pentru a fi la curent cu cele mai noi tehnici de branding, leadership și customer service, recomandăm participarea la workshop-urile toamnei.
- Când alegem să devenim clientul unui anumit brand și plătim anumite comisioane lunar, ne așteptăm la un customer service bun. Din păcate în ultimul timp am experimentat servicii diferite care, pe scurt, nu-și respectă clientul. Persoanei cu care interacționăm direct nu avem ce să-i reproșăm, însă procedurii da. Nu e cazul așadar să se reteze capete, ci să fie revizuite anumite proceduri sau regulamente. Further reading: despre importanța revizuirii culturii organizaționale conform zilelor în care trăim și despre beneficiile accentului pus pe măsurarea constantă a sistemelor vs. măsurarea performanțelor angajaților.
- Zi de zi oferim feedback. Cât de bun și constructiv este acesta? Preferăm să fim polițistul bun, polițistul rău sau… cel profesionist? Iată un articol practic despre cum să oferim feedback-ul negativ. Despre importanța, pentru succesul personal și profesional, a unei interacțiuni de calitate, recomandăm cartea lui Adam Grant: A da și a lua.
- Pentru părinții interesați să transmită copilului un comportament empatic și generos, recomandăm articolul-opinie a lui Adam Grant: Raising the moral child. Pentru cei care vor o interacțiune de calitate cu tinerii, recomandăm articolul The Four Leadership Lessons Millenials Really Need. Pentru cei care vor o lectură optimistă, recomandăm cartea Cum să eșuezi la aproape orice și totuși să câștigi la scară mare semnată de Scott Adams – autorul ne dezvăluie că energia personală e mai valoroasă decât „pasiunea”, că o combinație de abilități mediocre te pot face surprinzător de valoros.
Și fiindcă cineva întreba ce autori vom publica în viitorul imediat, iată o mică listă:
și alte surprize plăcute :)!