Acum sunt aici. Acum nu mai sunt.
De obicei, lucrurile pe care le cumparam si intra in proprietatea noastra constituie o tranzactie unica. Clientul achita cumparaturile, se indreapta spre usa si e posibil sa fie prima si ultima oara cand ne trece pragul. Sa zicem ca, poate, in unele cazuri, cumparatorul inregistreaza produsul achizitionat in sistem.
Insa companiile bazate pe sharing comunica cu clientii de fiecare data cand produsul sau serviciul este inchiriat, oferit in leasing sau imprumutat – sau cand doresc sa schimbe punctul de returnare ori sa faca o declaratie cu privire la un anumit aspect.
Fiecare punct de contact devine o oportunitate mai buna de a cunoaste clientii, de a-i impresiona prin prezentarea brandului, de a le cultiva increderea, de a rafina oferta de baza si de a face oferte noi si personalizate.
Seturile de date flexibile provin din alegerile clientilor, din informatiile legate de produs si de utilizarea acestuia, ca si din retelele de socializare ale companiei si ale clientilor- toate acestea conducand la imbogatirea ofertelor si a relatiilor.
Prin crearea unor parteneriate – folosirea in comun a unei case, deschiderea unui magazin temporar sau lansarea unui serviciu de co-utilizare a bicicletelor, sa zicem – calitatea informatiilor, a relatiilor si a ofertelor cresc cu atat mai mult.
Avantaj: afacerile In-retea.
Va asteptam si maine pe blogul nostru, sa aflati motivul urmator pentru care sharingul va devansa proprietatea.
Aflati mai multe detalii despre Lisa Gansky aici.