Lansarea cărții Juniper

Juniper French s-a născut la 23 de săptămâni. Cântărea 570 de grame, iar trupul ei subţirel era de lungimea unei păpuşi Barbie. Capul ei era mai mic decât o minge de tenis, avea pielea aproape transparentă, iar prin piept i se vedea inima care abia pâlpâia. Bebeluşii precum Juniper, născuţi la limita viabilităţii, ridică o întrebare crucială: care este cea mai mare dovadă de dragoste – să îi salvezi sau să îi laşi să se stingă?
Părinții și scriitorii Kelley şi Thomas French au ales să lupte pentru viaţa lui Juniper, iar biografia îţi frânge inima pe o pagină şi, câteva paragrafe mai încolo, te face să-ţi doreşti să arunci pumnul în aer în semn de victorie. O carte profund emoţionantă.
lansare carte, juniper, thomas french, kelley french, prematur
Vă invităm cu drag marți, 17 octombrie, @lansarea ediției în limba română a cărții Juniper, scrisă de Kelley și Tom French. Lansarea cărții, în prezența lui Tom French, va avea loc la Palatul Universul. Intrarea este liberă, în limita locurilor disponibile; cei cu badge-uri de festival The Power of Storytelling vor avea prioritate. Poți confirma prezența pe facebook: Lansare Juniper.
Eveniment este organizat în cadrul The Power of Storytelling: The Festival.
Thomas French este jurnalist, câștigător (1998) al Premiul Pulitzer pentru seria de articole „Angels & Demons”, în prezent fiind şeful catedrei de jurnalism la Universitatea Indiana. Este autorul cărţilor „Unanswered Cries”, „South of Heaven” şi a bestsellerului New York Times, „Zoo Story”. Kelley Benham French este profesor de jurnalism la Universitatea Indiana. Fost reporter şi editor la Tampa Bay Times, a fost finalistă la Premiile Pulitzer din 2013 pentru seria de articole „Never Let Go”, despre supravieţuirea lui Juniper.
The Power of Storytelling este cea mai mare conferință anuală de storytelling din Europa de Est, ajunsă în 2017 la cea de-a șaptea ediție. An de an, la eveniment sunt sunt invitați vorbitori internaționali, multipremiați în domeniile lor, care ne învață să spunem povești mai bune și mai de impact în orice domeniu: de la marketing, la presă scrisă, radio, ilustrație sau muzică. Tema acestui an este Closer, iar vorbitorii ne vor împărtăși cum gestionează realitățile tulburătoare care ne înconjoară azi, cum le putem da o voce celor care nu sunt auziți și cum ne putem reafirma umanitatea prin povești.