Dacă nu ai ajuns la conferința The Future of Marketing, ai ocazia să îl întâlnești pe Martin Lindstrom mâine seară la Băneasa Shopping City: autorul bestsellerului Small DATA va acorda o sesiune de autografe cititorilor din România!
Coordonatele evenimentului: Vineri, 11 martie, ora 19:00, Foaierul Grand Cinema & More, etaj 1, Băneasa Shopping City
Accesul este liber, iar cartea se va putea achiziționa la fața locului – la un stand special amenajat sau în librăriile partenere prezente în mall.
Small DATA. Indicii mărunte care scot la iveală trenduri în masă ne oferă o rară priveliște în culisele unor campanii și branduri globale, în același timp dezvăluind adevăruri contraintuitive care conectează oamenii.
Perspectiva lui Lindstrom nu neagă importanța „big data”, însă pune accentul pe informațiile „small data” pentru că acestea conțin cea mai mare evidență a ceea ce suntem și ceea ce dorim. Dorința este întotdeauna legată de o poveste și de un gol care trebuie umplut: o aspirație intensă care afectează, răscolește și motivează comportamentul uman, atât conștient, cât și inconștient.
Alte cărți ale aceluiași autor: Buyology, Brandwashed, Branduri senzoriale.