Acum câteva zile am avut ocazia să îl întâlnim pe omul care ne-a ajutat să înțelegem de ce achiziționăm un produs în detrimentul altuia, de ce atunci când vedem o culoare, un semn sau o formă ne gândim automat la un anume brand. Martin Lindstrom ne-a impresionat și impulsionat cu energia lui, iar partea bună e că la finalul conferinței majoritatea dintre noi a decis să facem o schimbare în bine la brandurile pe care le reprezentăm.
Autorul Buyology, Brandwashed și Branduri senzoriale a făcut un tur de forță relevant pentru specialiștii care vor să prezinte lumii un brand al secolului XXI, astfel că am avut ocazia să discutăm despre neuromarketing, despre cât de recognoscibil este brandul nostru atunci când logo-ul nu e prezent, despre etica în advertising, despre importanța targetului aspirațional, despre o strategie sustenabilă și alte câteva mici detalii care pot face diferența pentru a nu fi unul dintre cele 9 din 10 branduri care eșuează.
Album facebook.
Mulțumim organizatorului Brand Emotion pentru că ne-a oferit oportunitatea să învățăm direct de la un reputat specialist contemporan cum să ne prezentăm eficient produsele și serviciile!