Noutăți Publica la Bookfest 2013

În perioada 29 Mai – 2 Iunie 2013 are loc la București Bookfest – Salon Internațional de Carte. Ca de obicei, editura Publica va fi prezentă cu stand propriu în pavilionul C1, stand A14.
stand
Pe durata târgului, toate cărțile Publica și Victoria Books beneficiază de o reducere de 20% din prețul de copertă. Aceste reduceri sunt disponibile în această perioadă și pentru cei din afara Bucureștiului, pe site-ul editurii Publica, la adresa www.publica.ro.
Câteva dintre noutățile editoriale pe care le veți găsi în standul Publica de la Bookfest 2013 sunt:
Principiul progresului. Cum să folosiți micile victorii pentru a stimula bucuria, implicarea și creativitatea la locul de muncă, de Theresa Amabile și Steven Kramer – o carte de leadership care atrage atenția asupra corelației dintre viața profesională interioară și progresul fiecăruia dintre noi, un titlu apărut cu sprijinul LeasePlan.
Sub umbrela Victoria Books veți găsi la stand două titluri-vedetă:
Impresii de aiurea de Philippe Starck. Renumitul designer francez ne dezvăluie plin de modestie gândurile lui eclectice, precum creațiile sale. Un personaj pe care nu poți să nu-l îndrăgești!
Inside Out. O istorie personală Pink Floyd, de Nick Mason, toboșarul formației-cult Pink Floyd reușește să ne prezinte o poveste rock fascinantă și plină de haz. O carte care te va face să re-asculți multă muzică bună!
Paturi de împrumut – prima carte lansată sub sigla NARATOR, o colecție de titluri de nonficțiune creativă. Cartea semnată de Jacob Tomsky, un veteran al industriei hoteliere, este cuceritor de amuzantă și plină de sfaturi bune de luat în seamă atunci când ne cazăm la hotel.
În colecția Cărți mici, profituri mari,  o carte despre multitudinea oportunităţilor de pe piaţa Forex, despre fluctuaţiile pe termen scurt ale preţurilor sau despre trendurile de durată – expertul Forex Kathy Lien oferă sfaturi practice pentru a avea succes în investițiile și tranzacțiile personale: Minighid de tranzacționare valutară. Cum să faci profituri mari în lumea Forex.
Coada lungă. De ce viitorul în afaceri înseamnă să vinzi câte puțin din toate – Chris Anderson. După cum v-am obișnuit, în colecția Idei pe bandă găsiți titluri excelente de business expuse în format vizual. Coada lungă ne arată cum viitorul comerțului și al culturii nu rezidă în hituri, ci în ceea ce multă vreme a fost considerat un rateu – coada nesfârșit de lungă a produselor de nișă din curba cererii.
A vinde e omenește. Adevărul surprinzător despre cum să-i convingi pe ceilalți, în Co-lecția de Antreprenoriat vom lansa mult-așteptatul titlu al lui Daniel Pink – o carte despre vânzări care nu seamănă cu nicio carte despre vânzări pe care ați citit-o (sau ignorat-o) până acum.
Curioși? vă așteptăm cu drag!