Nu stiu cum sunt prietenii vostri, dar ai mei au mai-tot-timpul idei de afaceri. De multe ori cand iesim la o limonada discutam insufletiti despre care ar fi pasii de urmat si care ar fi beneficiile proiectului. Doar catre final ajungem la costuri si fie oftam visand la „what if”, fie reciclam ideea pentru urmatoarea limonada.
E covarsitoare multitudinea de idei puse „on hold”. Ne sunt caietele pline de schite de afaceri, de idei cel putin de mult bun-simt. Cu totii dorim sa lasam ceva in urma, cu totii visam la acea idee geniala. Majoritatea dintre noi insa ramanem la acest stadiu si nu implementam nimic.
De curand am descoperit o carte indrazneata, directa si simpla. Un mare CEO spunea ca daca ar fi sa aleaga intre cineva care a citit-o si cineva care are un MBA de prestigiu, l-ar alege pe primul. Am zis ca merita atentia si am inceput sa o citesc. Dupa primele pagini mi-am scuturat capul, nevenindu-mi sa cred! E incredibil de clara, uimitoare si, in acelasi timp, simpla!
Am luat cartea si pentru prietenii mei cu care impart limonada si eu zic ca o sa-mi iau profitul curand – pentru ca stiu ca lecturarea acestei carti o sa-i ajute sa-si puna ideile in aplicare!
Tema de weeekend: daca vrei sa ai si tu cartea, raspunde pana luni la intrebarile de mai jos si poti fi castigatorul… promit ca n-o sa-ti cer profit!
Ce te inspira/de unde-ti vin ideile de business? Cand/unde iti vin aceste idei?