Castiga o carte nu doar despre antreprenoriat!

Cum e sa conduci sau sa faci parte dintr-o companie in Las Vegas si lumea care vine in acest oras sa se inscrie pe lista pentru a-ti vizita sediul? Ce anume m-ar impinge pe mine, un vizitator aflat in concediu in orasul spectacolului, sa merg sa vizitez un sediu de companie?
Cu siguranta Zappos detine acel „ceva” care atrage, iar CEO-ul Tony Hsieh ne arata culisele visului american.
In cartea Cum sa livrezi fericire. Calea catre profituri, pasiune si scop Tony ne introduce in contextul copilariei, adolescenei si a studentiei lui la Harvard – e ca si cum fratele mai mare ne povesteste cu mult umor ce peripetii facea cand era mai mic. Din afaceri precum ferma de rame, insigne personalizate sau cea cu pizza a tras cate o concluzie relevanta pentru ce va urma sa faca: LinkExchange (ulterior vandut la Microsoft) si Zappos (ulterior preluat la nivel de investitie de Amazon).
Urmeaza sa intelegem ce inseamna start-up, ce inseamna trasparenta, ce inseamna o cultura organizationala vie, ce inseamna sa ai un scop care sa te implineasca si cum sa-l atingi. Cartea ofera ponturi simple dar la care probabil nu ne-am gandit pana acum, usor de aplicat oriunde si care fac diferenta.
Spune-ne cum aduci fericirea celor cu care intri in contact si poti castiga o carte minunata!
Luni dimineata desemnam castigatorul/castigatoarea. Inspiratie si succes!