Ce am adus nou la targul de carte Gaudeamus, editia 2010?
In primul rand, idei.
La aceasta editie, am lansat noul slogan al editurii: „Publica aduce idei”.
E ceea ce facem promovand autori precum Gladwell, Ariely, Branson, Hamel, Levitt, dar si Keynes, Friedman sau Veblen. Punem in circulatie pentru cititorii romani idei, ori foarte noi, ori mai vechi, extrem de valoroase.
Noutatile editoriale de la targ:
- In cadere libera de Joseph Stiglitz, „cea mai buna carte de pana acum despre criza financiara” (Financial Times), care completeaza Co-Lectia de Economie, realizata in parteneriat cu BRD – Groupe Societe Generale si Business Magazin
- Viitorul managementului de Gary Hamel & Bill Breen, un titlu cu care initiem o colectie de management, in parteneriat cu compania de training si consultanta Ascendis
- Superfreakonomics de Steven Levitt & Stephen Dubner, un manual alternativ de economie care abunda de studii de caz savuroase, statistici surprinzatoare si anecdote amuzante
- Triburi de Seth Godin
- Bono de Laura Jackson, o noua biografie de exceptie in seria Victoria Books, marca inregistrata a editurii Publica.
Clasamentul celor mai bine vandute carti la aceasta editie a targului Gaudeamus:
1. In cadere libera de Joseph Stiglitz;
2. Economia crizelor de Nouriel Roubini (editia a 2-a paperback).
3. Noile reguli de marketing si PR de David Meerman Scott;
Multumim celor care au vizitat standul si care citesc cartile Publica!