Suntem cu totii extrem de familiarizati cu simturile noastre, chiar daca nu suntem mereu constienti de ele. Simturile ne determina viata de zi cu zi. Cand unul dintre ele ne lipseste, ne dam seama cat de important este acesta.
Comunicarea in domeniul brandingului se afla intr-un moment de rascruce. Pentru a avea succes in continuare, brandurile vor trebui sa gaseasca modalitati de a depasi impasul bidimensional si de a stimula celelalte trei simturi negiljate.
Va propunem un exercitiu:
1. Cate carti are editura Publica in portofoliu pana in prezent?
2. Cine a fost invitatul celei de-a doua conferinte din seria Meet the Thinkers?
3. Cat face 2+2 in branding, conform afirmatiilor lui Philip Kotler din prefata cartii Branduri senzoriale?
Asteptam raspunsurile voastre pana joi, 4 iunie, cand vom anunta si castigatorul premiului pus in joc: cartea Branduri senzoriale de Martin Lindstrom.
Multa inspiratie si noroc!
UPDATE 4 iunie: Buna seara! Ia sa vedem cine si cum si-a facut temele. Se pare ca multi dintre voi nu ati fost suficient de atenti la intrebari. Invitatul celei de-a doua conferinte din seria Meet The Thinkers au fost de fapt doi: Des Dearlove & Stuart Crainer, creatorii clasamentului global al celor mai influenti ganditori de business Thinkers50. Ne-au placut raspunsurile lui Bogdan Solca, care este de parere ca in matematica nu este ca in branding. Bogdan, te declaram castigator si te vom contacta pentru detaliile de livrare. Felicitari!
Multumim tututor celor care s-au inscris in concurs si speram ca pe viitor sa aveti mai multa inspiratie!