Era cat pe ce sa vina la Bucuresti la sfarsitul anului trecut, intr-un eveniment inchis pentru un mare lant de distributie din Romania. Din cauza situatiei economice, organizatorul a decis sa reduca din costuri. Concluzia o putem trage cu totii. Totusi, pentru ca noua ne place foarte mult de el, l-am rugat sa ne transmita un mesaj prin web-cam. Va prezentam acum prima parte. Si speram sa va placa la fel de mult.
Daca nu ati citit inca Elogiu lentorii o puteti comanda aici.
Vizionare placuta!
Intelegem lumea afacerilor ca pe o lume a povestirii, in care ne putem regasi oricare din noi si in care visele pot deveni realitate. Eroii acestor povesti sunt liderii, cei care ne fac sa ii urmam prin puterea lor de convingere, dar si prin vizionarismul lor. Dar cum si ei sunt pusi de multe ori in fata unor situatii neprevazute sau a unor rasturnari teribile de situatie, ne intrebam – fireste – cat de puternici sunt si ce tarie de caracter detin ei.
Citește mai departe
Bestseller in top Diverta pe luna decembrie 2008, o carte clasata cu 5 stele pe bookblog.ro si care l-a alinat pe Dan C. Mihailescu de multe. Iata aici mai multe despre Elogiu lentorii si autorul ei – Carl Honore.
Nu suntem la fel. Totusi, cam de un secol incercam sa fim identici pe un plan important: cel al vitezei. Cu cat mai rapid, cu atat mai bine. Cu cat mai rapid, cu atat mai asemanator. Intai, pentru ca atunci cand trecem in goana prin lume, vedem lucrurile nediferentiat; apoi, pentru ca gonind printre termene-limita, blocaje în trafic, cereri de a intensifica ritmul, punem undeva la capatul de jos al listei pe cineva important: pe noi insine. Identitatea, stima, nevoile personale sunt antrenate in masinaria lui „mai repede inseamna mai bine”, unde mai bine ia valori de la profitabil la eficient.
Citește mai departe
Un cumparator ocazional poate deveni un client fidel cand firma isi respecta angajamentele, isi cere scuze cand greseste si mentine un standard ridicat al serviciilor sale, sustin autorii cartii „Clienti pe viata”, care a aparut in 2009 la Editura Publica, membra a grupului La Strada.
Autorii cartii, Carl Sewell si Paul B. Brown, spun ca o firma care vrea sa isi fidelizeze clientii trebuie sa se conformeze asteptarilor acestora si sa nu-i dezamageasca.
„Faceti ceea ce spuneti ca intentionati sa faceti si faceti-o cum trebuie de prima data”, subliniaza cei doi autori, care recomanda firmelor sa nu promita mai mult decat pot indeplini, dar sa incerce sa-i ofere constant clientului ceva in plus fata de ce au promis.
Citește mai departe
Lumea in care traieste un „management guru” modern este ispititoare. Ganditorii de top sunt starurile rock ai lumii de afaceri. Urmariti si laudati la fiecare miscare pe care o fac, au discipoli devotati care se agata de fiecare cuvant al lor. Studentii la MBA se inghesuie la picioarele lor. Corporatiile si directorii de ziare ii bombardeaza cu bancnote in dolari precum confeti la o nunta. Evident insa, in mod firesc, exista destui guru inchipuiti. Sub stele, se afla o nebuloasa de mini guru, care concureaza pentru a obtine atentie. Consultanti