CE: Fiecare companie și organizație de pe planetă știe CE face. Este un lucru valabil indiferent că vorbim despre o companie mică sau mare, din orice domeniu. Oricine este capabil să descrie produsele sau serviciile pe care le vinde o companie sau rolul pe care fiecare îl are în acel sistem. Răspunsurile la întrebarea CE sunt ușor de identificat.
CUM: Unele companii și unii oameni știu CUM fac ceea CE fac. Indiferent că o numești „propunere de valoare care face diferența”, „procese originale” sau „propunere unică de vânzare”, răspunsurile la întrebarea CUM sunt date de cele mai multe ori pentru a explica de ce o ofertă este diferită sau mai bună. Nu la fel de evident ca în cazul lui CE, mulți cred că este vorba despre factorii care diferențiază sau care motivează o decizie. Ar fi fals să credem că se rezumă doar la acest aspect. Fiindcă lipsește un detaliu.
DE CE: Foarte puțini oameni sau companii pot spune clar DE CE fac ceea CE fac. Și nu, răspunsul nu e pentru a face bani − acesta este doar rezultatul. Prin DE CE autorul se referă la scopul pe care îl ai, la cauza în care crezi sau la convingerea pe baza căreia acționezi. DE CE te dai jos din pat dimineața? Și DE CE ar trebui să îi pese cuiva?
Prima carte semnată de Simon Sinek ne învață cum să ne conectăm și cum să îi conectăm pe alții la esența mesajului pe care vrem să-l transmitem, într-un mod simplu, autentic și puternic.
Marii lideri sunt capabili să îi inspire pe ceilalți să acționeze. Ei reușesc să facă aceasta oferindu-le oamenilor un scop sau dezvoltându-le simțul proprietății, care are o foarte mică legătură cu orice alt stimulent extern sau beneficiu dobândit.
Ediția în limba română a continuării cărții Începe cu de ce, Find Your Why, va fi publicată în luna mai.