Interfețe mai inteligente este o carte foarte utilă pentru cei care vor să-și îmbunătățească prezența digitală (personală sau a companiei), dar și pentru cei care vor să înțeleagă cum le poate fi influențat comportamentul online.
Orice arhitect digital ar trebui să revizuiască modul în care face disponibilă informația despre produse și servicii, să se asigure că nu își copleșește utilizatorii din greșeală; este o carte recomandată în primul rând celor care produc sau coordonează content digital, webdesigneri, marketing manageri, dar și pentru oamenii care au o curiozitate legată de alegerile online ale consumatorilor.
Revoluțiile tehnologice ne oferă o rară oportunitate de a revizui la nivel fundamental felul în care gândim și trăim. Cine ar fi putut ghici că va veni o zi în care multe dintre cele mai importante decizii militare vor fi luate de pe un calculator? Sau că telefonul mobil va fi ultimul lucru pe care mulți dintre noi îl văd noaptea și primul lucru dimineața?
Shlomo Benartzi ne oferă studii de caz, exerciții și instrumente practice pentru a învăța cum putem folosi descoperirile științei comportamentale pentru a acționa mai eficient atunci când suntem online. Câteva dintre instrumentele detaliate în carte:
- Luați în calcul contextul în care acordaţi atenţie unei informaţii
- Folosiți tehnici de comprimare a informației
- Maximizați aspectul estetic al conţinutului pe care vreţi să-l prezentaţi
- Dacă aveți dubii, greșiți în favoarea simplității
- Optimizați strategia punctelor de interes
- Faceți-ne să percepem feedbackul
- Folosiți disonanța cognitivă pentru a încetini ritmul minţii de procesare a informaţiilor
- Oferiți un set de opțiuni demne de a fi luate în calcul care să poată fi ușor gestionat
- Elaborați instrumente de gândire
- Ţineţi cont de cercetările științifice în crearea designului și a testărilor multivariate
Shlomo: Prin contopirea tehnologiei și a psihologiei, consider că putem crea medii digitale care ne amplifică punctele forte și ne permit să ne înfruntăm slăbiciunile.