O afacere fără angajați loiali e o afacere căreia îi lipsește gândirea pe termen lung. O afacere fără gândire pe termen lung e o afacere incapabilă să investească în viitor. Iar o afacere care nu investește în oportunitățile și tehnologiile zilei de mâine e o afacere muribundă.
Imaginează‑ți o lume în care managerii și angajații au discuții sincere despre obiectivele și condițiile fiecărei părți. În care managerii și membrii echipei definesc joburi care se potrivesc valorilor și aspirațiilor lor. Și în care angajații care părăsesc companiile pentru alte oportunități profesionale mențin cu fostul angajator o relație cu beneficii reciproce.
Alianța creează modelul unui angajament în care companiile și oamenii investesc unii în alții. Investițiile mutuale conferă o remarcabilă valoare pe termen lung companiilor și angajaților.
În Alianța: managementul talentelor în era conectivității, cofondatorul LinkedIn Reid Hoffman, împreună cu antreprenorul Ben Casnocha și marketerul Chris Yeh ne arată cum se poate reconstrui încrederea dintre angajat și angajator.
Cartea este un ghid practic pentru managementul talentelor; iată câteva subiecte pe care le poți afla lecturând Alianța:
- Cum să coordonezi activ angajații care caută constant dezvoltarea personală;
- Cum să recrutezi și să reții angajații inovativi și cu spirit antreprenorial, sau a celor care au obiective diferite față de ale companiei tale;
- Cum să câștigi încrederea și loialitatea angajaților chiar dacă nu poți garanta angajarea lor pe viață;
- Cum să gestionezi schimbarea organizațională și alte situații neprevăzute;
- Cum să inspiri angajații tăi să-și construiască brandul personal și să-și extindă relațiile profesionale – atât pentru a-i ajuta în activitățile care să beneficieze compania, cât și în cariera lor pe termen lung;
- Cum să implementezi programe de inteligență socială;
- Cum să coordonezi o rețea de corporate alumni, cu beneficii mutuale.
Autorii cărții într-o discuție liberă la sediul LinkedIn, înainte de lansarea cărții: