Un Sherlock Holmes al insight-urilor din zilele noastre,
autor al bestsellerelor Buyology, Brandwashed și Branduri senzoriale,
consultant pentru unele dintre cele mai mari companii din lume,
colaborator frecvent al emisiunii Today de pe NBC și al Fast Company,
inclus în topul Time Magazine al celor mai influenți 100 de oameni din lume,
cel mai bun expert în construirea brandurilor la nivel mondial conform unui studiu independent dat publicității în 2015 și realizat pe un eșantion de 30 000 de publicitari,
locul 20 în Top Thinkers 50 strategi de business din lume,
MARTIN LINDSTROM, susține la București conferința The Future of Marketing!
Angajat de cele mai notorii branduri din lume pentru a afla la ce anume reacționează clienții lor, Lindstrom și-a petrecut 300 de nopți din an în diverse case pentru a observa cu atenție fiecare detaliu al vieților acestora, pentru a le descoperi dorințele ascunse și, nu în ultimul rând, pentru a identifica particularitățile care duc la un produs sau un brand de milioane.
În SMALL DATA, cea mai recentă carte a lui, Lindstrom conectează toate aspectele acestei povești cosmopolite care îi va fermeca atât pe creativii din comunicare, cât și pe toți cei interesați de varietatea nesfârșită a comportamentului uman.
La două săptămâni după lansarea ediției originale la New York, ediția în limba română a cărții SMALL DATA va fi lansată în premieră europeană la București, în prezența autorului.
În SMALL DATA vei afla, printre altele, cum:
-
un pantof de sport uzat din casa unui puști de unsprezece ani din Germania a dus la incredibila revenire pe piață a companiei LEGO;
-
un magnet de pe un frigider din Siberia a revoluționat unui supermarket din SUA;
-
o pereche de căști menite să izoleze fonic la peste 10 000 de metri a contribuit la construirea noului sunet reprezentativ pentru brandul Pepsi;
-
felul în care intrau oamenii într-o biserică din Roma a ajutat la modernizarea parcurilor tematice Disney;
-
un ursuleț de pluș din camera unei fetițe din Austria a dus la restructurarea celor 1 000 de magazine din 20 de țări ale unui comerciant de articole de modă;
-
o brățară obișnuită a ajutat o companie să crească loialitatea clienților cu 159% în mai puțin de un an.
Small Data Book Trailer
Ediția în limba română a cărții SMALL DATA va fi disponibilă pe site-ul editurii simultan cu ediția print în limba engleză (23 Februarie), urmând ca în librării să se găsească începând cu 1 Martie.