Fie că deschidem un mail, mergem până la magazinul din colțul străzii, într-o călătorie sau la biserică, suntem întâmpinați de servicii. Chiar dacă în general există concurență pe piața fiecărui serviciu oferit, nu multe ne impresionează.
Serviciile înseamnă a acționa cu scopul de a crea valoare pentru altcineva. Despre cum să ne înțelegem mai bine clienții, despre cum să creem experiențe pozitive pentru a genera o valoare mai mare, de a adânci loialitatea clienților, de a construi relații pe termen lung, dar în același timp să ne bucurăm împreună cu echipa de momentele în care oferim serviciile – cartea semnată de Ron Kaufman, Cultura serviciilor superioare, oferă răspunsuri bine argumentate.
Ron Kaufman este considerat cel mai important lider și gânditor din lume în domeniul serviciilor destinate clienților și un promoter al construirii unei culturi organizaționale centrate pe servicii. Pentru cei care nu l-au cunoscut personal (a fost și la noi în țară), vă lăsăm să vă povestească ceva despre cartea pe care o lansăm astăzi în limba română: