„Aceasta este diseminarea a ceea ce am invatat despre cum sa ajutam companiile sa ajunga in fruntea revolutiei.
Aceasta este o carte pentru cei care vor sa aiba un impact in lumea si in organizatia lor. Este un manifest si un ghid. Este o carte pentru cei care refuza sa se lase invinsi de cinism. Este o carte pentru cei care cred ca viitorul se creeaza, nefiind ceva ce ti se intampla. Este pentru cei care cred ca pasiunea e la fel de importanta ca profiturile. Este o carte pentru cei care nu accepta incapacitatea companiilor mari sa inoveze sau a companiilor mici sa scape de primul lor model de afaceri.
Este o carte pentru cei care nu vor sa o ia usor. Pentru cei care nu vor sa-si sacrifice visele pe altarul intelepciunii conventionale. Este o carte pentru cei carora le pasa indeajuns de clientii lor si de propria mostenire, incat sa nu isi imagineze o alta pozitie decat sa fie in fruntea revolutiei.”
Gary Hamel, citat din Introducere
Daca nu v-am convins sa o cititi, iata un prim fragment din discutia purtata de Des Dearlove (unul din creatorii clasamentului Thinkers50) cu maestrul Gary Hamel:
In fruntea revolutiei de Gary Hamel este al doilea titlu din Co-Lectia de Leadership, un proiect al editurii Publica realizat in parteneriat cu Ziarul Financiar si sustinut de Coca-Cola Hellenic.