Skip to main content

Afaceri în stil punk – metoda BrewDog

Publicat la 11 mai ‘17

După ce a fost căpitan pe un vas timp de 7 ani, James Watt a fondat compania BrewDog (alături de Martin Dickie și un labrador), ca act de rebeliune împotriva berilor de masă, fără gust. Berea artizanală, barurile şi crowdfundingul au ajutat această afacere să se dezvolte fulminant pretutindeni în lume și să-și facă sute de mii de fani.
În Afaceri în stil punk, autorul îşi deapănă povestea arătând cum se poate fonda o companie după bunul plac. BrewDog are la bază mentalitatea punk: rebeliunea și distracția.
Cartea surprinde simplu, amuzant şi sincer filosofia lui James, fiind un ghid onest al antreprenorului anarhic şi îndemânatic, un manifest al noilor afaceri. Autorul expune povestea BrewDog, de la aspecte financiare, la maketing și tot ce ține de dezvoltarea unui produs.
 
 
 
 

Fun facts:

  • Bracken, un labrador ciocolatiu, a fost inspirația pentru numele afacerii; de ceva timp a lăsat povara” afacerii pe Simcoe, un labrador crem.
  • BrewDog oferă Paw-ternity Leave de o săptămână pentru angajații care adoptă animale de companie.
  • Din câte știm noi, berea BrewDog se găsește și în RO: în București, la Beer O’clock.
  • Emil Constantinescu, fostul Președinte al României, l-a întrebat pe cofondatorul BrewDog de ce s-ar culca cu Maica Teresa.
  • Programele lor Equity for Punks și DogTank îi invită anual pe cei cu spirit antreprenorial să facă parte din familia lor.