Skip to main content

Brieful cărții Brief

Publicat la 13 ianuarie ‘15

brief-page-like-ad
Categorie:
Educație. Comunicare. Advertising.
Target:
Oamenii și antreprenorii dornici să-și exploreze creativitatea.
Studenții la Comunicare, Marketing și alte domenii conexe.
Tipii și tipele din agențiile de publicitate.
Oamenii de marketing, PR și social media.
Obiectiv:
Susținerea tinerilor dornici de a activa cu succes în categoriile menționate.
Insight:
„Brief e o mână de ajutor în a înțelege mai repede și mai bine ce pedale sunt cu adevărat importante în meseria asta.” – Sorin Trâncă, autorul cărții
Brand:
Experiență. Rezultate.
Au contribuit la Brief alte nume mari din industria creativă: Bogdan Naumovici, Adrian Preda aka Predu, Răzvan Căpănescu, Robert Tiderle, Adrian Boțan, Bogdana Butnar, Dorian Păscuci, Șerban Alexandrescu, Alina Gavrilă-Borțun.
Competiție:
Pionierii în creșterea și cultivarea creativității nu au competiție 🙂
Action:
Ia cartea. Răsfoiește-o. Citește-o. Spune mai departe despre ea. Vino la eveniment.
Deadline: Don’t take your time. Your creative future awaits!
Deadline eveniment: 15.01.15, Café Verona, librăria Cărturești. Ora 18:00
 
Testimonials:
Bogdana Butnar:

Adrian Preda aka Predu:

Șerban Alexandrescu:
sa_testimonial brief
Robert Tiderle:
rt_testimonial brief
Alina Gavrilă Borțun:
ag2_testimonial brief