Skip to main content

Invitație la conferința de lansare a MCR

Publicat la 8 noiembrie ‘13

Ce faci joi dimineța? Prietenii noștri de la Doingbusiness.ro și EY România ne invită la un eveniment cu tradiție: lansarea publicației Major Companies in Romania, ediția 2013. Evenimentul va avea loc pe 14 noiembrie, la Radisson Blu Hotel din București.

Vestea bună e că te poți alătura celor 150 de top manageri așteptați la eveniment dacă ne spui ce crezi că e mai important (și de ce!) pentru o companie de succes: buna funcționare a sistemelor operaționale interne sau angajații proactivi?
Așteptăm răspunsul tău până luni, 11 noiembrie, la ora 18:00. Vom alege doi câștigători.

Imagine MCR_728x90Imagine MCR

Evenimentul este structurat în două sesiuni: o conferință cu o temă de interes actual și prezentarea metodologiei & lansarea propriu-zisă a MCR.
Breakthrough Innovation. Leveraging New Technologies and Business Models for Growth este tema conferinței de anul acesta și aduce în atenția participanților inovația, discuțiile concentrându-se pe identificarea noilor tehnologii și inovații integrate în strategiile de creștere ale marilor companii din România, precum și pe identificarea celor mai inovative industrii din țară. Subiectul va fi dezbătut de importanti lideri printre care menționăm: Valeriu Nistor, Country Director IBM Romania și Președinte AmCham, Jean-Francois Fallacher, CEO Orange, Steven van Groningen, President & CEO Raiffeisen Bank și Vicepreședinte Foreign Investors Council, Christian von Albrichsfeld, General Manager Continental Automotive Romania, Cătălin Crețu, Area Manager România & Croația Visa Europe, Annita Pakioufaki, Managing Director Stanton Chase International, Narcis Horhoianu, Marketing Director Balkan Markets Procter & Gamble.

Cea de-a doua sesiune a evenimentului este dedicată detalierii metodologiei care stă la baza proiectului Major Companies in Romania și prezentării Top 100 Cele Mai Mari Companii din Romania, precum și prezentării topurilor de companii din cele mai dinamice industrii în care inovația și tehnologiile noi au fost factori diferențiatori care au dus la creștere. Temele propuse dezbaterii în această sesiune vor fi susținute de reprezentantul EY Romania, Lars Wiechen, Executive Director Transaction Advisory Services, alături de Dragoș Neacșu, Director General Erste Asset Management, Georgios Argentopoulos, CEO Alltrom Real Estate Group, Aurel Netin, Country Manager Romania & Bulgaria Lenovo, Simona Bonghez, Partner ESI Romania și Lucian Anghel, CEO BCR Pensii și Președinte Bursa de Valori București.
Publicația Major Companies in Romania reprezintă un concept unic pe piața autohtonă a publicațiilor de afaceri, bazându-se pe o metodologie unică de scoring a companiilor, elaborată de EY Romania, prin care sunt analizate și clasificate cele mai importante companii din România.

 

2 Comments

  • Ludmila Covali spune:

    Parerea mea este ca nimic nu e mai important decat angajatii proactivi. O companie este pe drumul cel bun atunci cand isi alege oamenii astfel incat caracterul, aspiratiile si scopurile lor sa mearga mana in mana cu viziunea si obiectivele sale. Motivatia angajatilor vine din pasiunea si interesul de a-si atinge scopurile, ducand, prin urmare, la succesul angajatorului. Oameni interesati = oameni proactivi. Angajatii curiosi, proactivi si creativi pun intrebari si provoaca status quo-ul, avand posibilitatea sa modifice sisteme operationale interne care nu merg. Sa nu uitam ca mediul de business este unul foarte dinamic, iar operatiunile nu trebuie sa devina o un obstacol in calea cresterii afacerii (ceea ce se intampla de multe ori, din cauza unor procese invechite executate de angajati plictisiti). Prin urmare, sistemele operationale nu sunt decat uneltele cu care un om poate sapa o groapa sau sculpta o capodopera.

  • Alice Constantin spune:

    Angajatii proactivi. Factorul uman este unul foarte important in orice companie, indiferent de activitatea desfasurata. Angajatii proactivi pot creste compania mult mai repede decat orice sistem operational.