Suntem cu totii extrem de familiarizati cu simturile noastre, chiar daca nu suntem mereu constienti de ele. Simturile ne determina viata de zi cu zi. Cand unul dintre ele ne lipseste, ne dam seama cat de important este acesta.
Comunicarea in domeniul brandingului se afla intr-un moment de rascruce. Pentru a avea succes in continuare, brandurile vor trebui sa gaseasca modalitati de a depasi impasul bidimensional si de a stimula celelalte trei simturi negiljate.
Va propunem un exercitiu:
1. Cate carti are editura Publica in portofoliu pana in prezent?
2. Cine a fost invitatul celei de-a doua conferinte din seria Meet the Thinkers?
3. Cat face 2+2 in branding, conform afirmatiilor lui Philip Kotler din prefata cartii Branduri senzoriale?
Asteptam raspunsurile voastre pana joi, 4 iunie, cand vom anunta si castigatorul premiului pus in joc: cartea Branduri senzoriale de Martin Lindstrom.
Multa inspiratie si noroc!
UPDATE 4 iunie: Buna seara! Ia sa vedem cine si cum si-a facut temele. Se pare ca multi dintre voi nu ati fost suficient de atenti la intrebari. Invitatul celei de-a doua conferinte din seria Meet The Thinkers au fost de fapt doi: Des Dearlove & Stuart Crainer, creatorii clasamentului global al celor mai influenti ganditori de business Thinkers50. Ne-au placut raspunsurile lui Bogdan Solca, care este de parere ca in matematica nu este ca in branding. Bogdan, te declaram castigator si te vom contacta pentru detaliile de livrare. Felicitari!
Multumim tututor celor care s-au inscris in concurs si speram ca pe viitor sa aveti mai multa inspiratie!
1. 32 de carti
2. Karim Rashid
3. Combinatia dintre stimulii vizuali si cei auditivi garanteaza un impact de tipul 2 + 2 = 5.
Editura are 32 de carti
Invitatul este Karim Rashid
2+2=5 conform afirmatiilor lui Philip Kotler din prefata cartii Branduri senzoriale
1. 32 de carti
2. Karim Rashid
3. Combinatia dintre stimulii vizuali si cei auditivi garanteaza un impact de tipul 2 + 2 = 5.
1. Editura a scos 32 de carti pana in prezent. Acoperind astfel o lipsa acuta pe piata romaneasca prin selectia de titluri.
2. Invitatul celei de-a doua conferinte Meet the thinkers sunt de fapt doi: Des Dearlove si Stuart Crainer.
3. In promovarea unui produs se pare ca formulele matematice nu au valoare cand vine vorba de simturi astfel ca 2+2= 5.
1. Editura are 32 de carti publicate.
2. Este vorba despre Karim Rashid.
3. 2+2=5
Felicitari pentru tot ceea ce ati facut !
Mult succes !
1.Editura Publica are pana in prezent 32 de carti.
2.Invitatul celei de-a doua conferinte Meet the Thinkers este Karim Rashid.
3.In branding, conform afirmatiilor lui Philip Kotler din prefata cartii Branduri senzoriale, 2+2=5 .
1. 32 de carti
2. Karim Rashid
3.2+2=5 conform afirmatiilor lui Philip Kotler
1. Editura Publica are in portofoliu pana in prezent 32 de carti.
2. Invitatul celei de-a doua conferinte din seria Meet the Thinkers a fost Karim Rashid.
3. Conform afirmatiilor lui Philip Kotler din prefata cartii Branduri senzoriale 2+2=5
1. Editura Publica are in portofoliu 32 de carti.
2. Invitatul celei de-a doua conferinte din seria Meet the Thinkers a fost Karim Rashid.
3. Conform afirmatiilor lui Philip Kotler din prefata cartii Branduri senzoriale, in branding, 2+2=5.
Editura are 32 de carti
Invitatul este Karim Rashid
2+2=5 conform afirmatiilor lui Philip Kotler din prefata cartii Branduri senzoriale
1. 32 titluri
2. Des Dearlove și Stuart Crainer (Writing your own legend)
3. 5
1. 32 de carti
2. Des Dearlove si Stuart Crainer
3. 2+2=5
Felicitari !
editura are 32 de carti
invitatul special este karim rashid
iar 2+2 =5 conform lui philip kotler
Editura are 32 de carti
Invitatul este Karim Rashid
2+2=5 conform afirmatiilor lui Philip Kotler
Editura are 32 de carti
Invitatul este Karim Rashid
2+2=5 conform afirmatiilor lui Philip Kotler
Publica are 32 de carti si speram la mai multe…
Karim Rashid
2+2=5 spre nemultumirea matematicienilor
1. 32 de titluri
2. Karim Rashid
3. 5
1. Publica are în portofoliu 32 de cărţi
2. Invitatul a fost Karim Rashid
3. Philip Kotler afirmă în prefaţa cărţii Branduri senzoriale că în branding 2+2=5
Editura Publica are 32 de carti.
Invitatul este Karim Rashid.
2+2=5 by Philip Kotler
1. 32 de carti. Ca o paranteza, trebuie sa specific ca am luat in calculat si ultima carte adaugata pe site „Brand you 50” apartinand lui Tom Peters, ce inca nu a fost lansata presupun.
2. Nu a fost doar un invitat special la cea de-a doua editie a conferintei, au fost chiar doi: Des Dearlove si Stuart Crainer, creatorii clasamentului global al celor mai influenti ganditori de business – Thinkers50. In cadrul evenimentului a avut loc si lansarea cartii Business Minds, ce-i are si pe cei doi drept coautori, alaturi de Tom Brown si Jorge N. Rodrigues.
3. 2 + 2 = 5. Pentru ca imbinand tot felul de stimuli, rezultatul va fi mereu altul/distinct. Iar in branding nu e ca in matematica :), orice e posibil.
1. 32 de carti
2. Karim Rashid
3. Combinatia dintre stimulii vizuali si cei auditivi garanteaza un impact de tipul 2 + 2 = 5.
32 de carti
Karim Rashid
Combinatia dintre stimulii vizuali si cei auditivi garanteaza un impact de tipul 2 + 2 = 5.
Buna,
1. 32 de carti
2. Karim Rashid
3. Combinatia dintre stimulii vizuali si cei auditivi garanteaza un impact de tipul 2 + 2 = 5.
Mersi.
1. 32 de carti
2. Karim Rashid
3. 2 + 2 = 5.
1) Editura Publica are 32 de carti
2) Invitatul conferintei a fost Karim Rashid
3) 2+2=5
1. Total 32 de carti
2. Invitatii conferintei au fost Des Dear Love si Stuart Crainer
3. 2+2=5
32
Karim Rashid
2+2=5
1. 32 de carti in portofoliu
2. Karim Rashid a fost invitatul
3. cica mai nou 2+2=5 din cauza ca brandingul senzorial e noua smecherie
1. 32 de carti
2. Karim Rashid
3. 2 + 2 = 5.
1. 32 de carti
2. Des Dearlove si Stuart Crainer
3. 2 + 2 = 5.
@bogdan & jeu: 🙂 pe care le luam in calcul?
1. 32 de carti au aparut la Editura Publica.
2. A doua conferinta „Meet the thinkers” s-a bucurat de participarea lui Des Dearlove si Stuart Crainer
3. In prefata cartii „Branduri senzoriale”, Philip Kotler afirma ca 2+2=5 .
se pare ca romanul nu a trecut de la nivelul Kotler… pacat