Skip to main content

Concurs: Tema pentru weekend!

Publicat la 29 mai ‘09

Suntem cu totii extrem de familiarizati cu simturile noastre, chiar daca nu suntem mereu constienti de ele. Simturile ne determina viata de zi cu zi. Cand unul dintre ele ne lipseste, ne dam seama cat de important este acesta.
Comunicarea in domeniul brandingului se afla intr-un moment de rascruce. Pentru a avea succes in continuare, brandurile vor trebui sa gaseasca modalitati de a depasi impasul bidimensional si de a stimula celelalte trei simturi negiljate.
brandurisVa propunem un exercitiu:
1. Cate carti are editura Publica in portofoliu pana in prezent?
2. Cine a fost invitatul celei de-a doua conferinte din seria Meet the Thinkers?
3. Cat face 2+2 in branding, conform afirmatiilor lui Philip Kotler din prefata cartii Branduri senzoriale?
Asteptam raspunsurile voastre pana joi, 4 iunie, cand vom anunta si castigatorul premiului pus in joc: cartea Branduri senzoriale de Martin Lindstrom.
Multa inspiratie si noroc!
UPDATE 4 iunie: Buna seara! Ia sa vedem cine si cum si-a facut temele. Se pare ca multi dintre voi nu ati fost suficient de atenti la intrebari. Invitatul celei de-a doua conferinte din seria Meet The Thinkers au fost de fapt doi: Des Dearlove & Stuart Crainer, creatorii clasamentului global al celor mai influenti ganditori de business Thinkers50. Ne-au placut raspunsurile lui Bogdan Solca, care este de parere ca in matematica nu este ca in branding. Bogdan, te declaram castigator si te vom contacta pentru detaliile de livrare. Felicitari!
Multumim tututor celor care s-au inscris in concurs si speram ca pe viitor sa aveti mai multa inspiratie!

33 Comments

  • Ionut spune:

    1. 32 de carti
    2. Karim Rashid
    3. Combinatia dintre stimulii vizuali si cei auditivi garanteaza un impact de tipul 2 + 2 = 5.

  • irina spune:

    Editura are 32 de carti
    Invitatul este Karim Rashid
    2+2=5 conform afirmatiilor lui Philip Kotler din prefata cartii Branduri senzoriale

  • iuliaiulia spune:

    1. 32 de carti
    2. Karim Rashid
    3. Combinatia dintre stimulii vizuali si cei auditivi garanteaza un impact de tipul 2 + 2 = 5.

  • Sabrina spune:

    1. Editura a scos 32 de carti pana in prezent. Acoperind astfel o lipsa acuta pe piata romaneasca prin selectia de titluri.
    2. Invitatul celei de-a doua conferinte Meet the thinkers sunt de fapt doi: Des Dearlove si Stuart Crainer.
    3. In promovarea unui produs se pare ca formulele matematice nu au valoare cand vine vorba de simturi astfel ca 2+2= 5.

  • Cristi spune:

    1. Editura are 32 de carti publicate.
    2. Este vorba despre Karim Rashid.
    3. 2+2=5
    Felicitari pentru tot ceea ce ati facut !
    Mult succes !

  • Lux spune:

    1.Editura Publica are pana in prezent 32 de carti.
    2.Invitatul celei de-a doua conferinte Meet the Thinkers este Karim Rashid.
    3.In branding, conform afirmatiilor lui Philip Kotler din prefata cartii Branduri senzoriale, 2+2=5 .

  • Anira spune:

    1. 32 de carti
    2. Karim Rashid
    3.2+2=5 conform afirmatiilor lui Philip Kotler

  • Maxim Claudia-Alina spune:

    1. Editura Publica are in portofoliu pana in prezent 32 de carti.
    2. Invitatul celei de-a doua conferinte din seria Meet the Thinkers a fost Karim Rashid.
    3. Conform afirmatiilor lui Philip Kotler din prefata cartii Branduri senzoriale 2+2=5

  • Andra spune:

    1. Editura Publica are in portofoliu 32 de carti.
    2. Invitatul celei de-a doua conferinte din seria Meet the Thinkers a fost Karim Rashid.
    3. Conform afirmatiilor lui Philip Kotler din prefata cartii Branduri senzoriale, in branding, 2+2=5.

  • milu alexandra spune:

    Editura are 32 de carti
    Invitatul este Karim Rashid
    2+2=5 conform afirmatiilor lui Philip Kotler din prefata cartii Branduri senzoriale

  • Sanda spune:

    1. 32 titluri
    2. Des Dearlove și Stuart Crainer (Writing your own legend)
    3. 5

  • Nuti spune:

    1. 32 de carti
    2. Des Dearlove si Stuart Crainer
    3. 2+2=5
    Felicitari !

  • glisca cristina spune:

    editura are 32 de carti
    invitatul special este karim rashid
    iar 2+2 =5 conform lui philip kotler

  • Maria Trofin spune:

    Editura are 32 de carti
    Invitatul este Karim Rashid
    2+2=5 conform afirmatiilor lui Philip Kotler

  • flory spune:

    Editura are 32 de carti
    Invitatul este Karim Rashid
    2+2=5 conform afirmatiilor lui Philip Kotler

  • Vlad Gidea spune:

    Publica are 32 de carti si speram la mai multe…
    Karim Rashid
    2+2=5 spre nemultumirea matematicienilor

  • Petru Done spune:

    1. 32 de titluri
    2. Karim Rashid
    3. 5

  • Magda spune:

    1. Publica are în portofoliu 32 de cărţi
    2. Invitatul a fost Karim Rashid
    3. Philip Kotler afirmă în prefaţa cărţii Branduri senzoriale că în branding 2+2=5

  • Floroaia Vasile spune:

    Editura Publica are 32 de carti.
    Invitatul este Karim Rashid.
    2+2=5 by Philip Kotler

  • Bogdan Solca spune:

    1. 32 de carti. Ca o paranteza, trebuie sa specific ca am luat in calculat si ultima carte adaugata pe site „Brand you 50” apartinand lui Tom Peters, ce inca nu a fost lansata presupun.
    2. Nu a fost doar un invitat special la cea de-a doua editie a conferintei, au fost chiar doi: Des Dearlove si Stuart Crainer, creatorii clasamentului global al celor mai influenti ganditori de business – Thinkers50. In cadrul evenimentului a avut loc si lansarea cartii Business Minds, ce-i are si pe cei doi drept coautori, alaturi de Tom Brown si Jorge N. Rodrigues.
    3. 2 + 2 = 5. Pentru ca imbinand tot felul de stimuli, rezultatul va fi mereu altul/distinct. Iar in branding nu e ca in matematica :), orice e posibil.

  • barboiu spune:

    1. 32 de carti
    2. Karim Rashid
    3. Combinatia dintre stimulii vizuali si cei auditivi garanteaza un impact de tipul 2 + 2 = 5.

  • Ciocalau Simona Irma spune:

    32 de carti
    Karim Rashid
    Combinatia dintre stimulii vizuali si cei auditivi garanteaza un impact de tipul 2 + 2 = 5.

  • Olivian BREDA spune:

    Buna,
    1. 32 de carti
    2. Karim Rashid
    3. Combinatia dintre stimulii vizuali si cei auditivi garanteaza un impact de tipul 2 + 2 = 5.
    Mersi.

  • Albu Nicolae spune:

    1. 32 de carti
    2. Karim Rashid
    3. 2 + 2 = 5.

  • Alex20 spune:

    1) Editura Publica are 32 de carti
    2) Invitatul conferintei a fost Karim Rashid
    3) 2+2=5

  • Andrei spune:

    1. Total 32 de carti
    2. Invitatii conferintei au fost Des Dear Love si Stuart Crainer
    3. 2+2=5

  • PaulS spune:

    32
    Karim Rashid
    2+2=5

  • Daniel ION spune:

    1. 32 de carti in portofoliu
    2. Karim Rashid a fost invitatul
    3. cica mai nou 2+2=5 din cauza ca brandingul senzorial e noua smecherie

  • bogdan spune:

    1. 32 de carti
    2. Karim Rashid
    3. 2 + 2 = 5.

  • jeu spune:

    1. 32 de carti
    2. Des Dearlove si Stuart Crainer
    3. 2 + 2 = 5.

  • Bogdan spune:

    @bogdan & jeu: 🙂 pe care le luam in calcul?

  • 1. 32 de carti au aparut la Editura Publica.
    2. A doua conferinta „Meet the thinkers” s-a bucurat de participarea lui Des Dearlove si Stuart Crainer
    3. In prefata cartii „Branduri senzoriale”, Philip Kotler afirma ca 2+2=5 .

  • pasty spune:

    se pare ca romanul nu a trecut de la nivelul Kotler… pacat