Helpful idea 89 by Drayton Bird: Unde sa cauti profiturile pierdute

Trebuie sa imi cer scuze pentru ceea ce veti citi in continuare, deoarece am mai abordat acest subiect intr-o idee anterioara.

Totusi, ma vad nevoit sa repet acest lucru intr-o alta forma, din cauza a ceea ce mi s-a intamplat de dimineata.

Ii scriam unui client care detine trei produse unice – produse atat de bune incat, printre altii, armata, bancile, caile ferate si companiile de telecomunicatii au devenit interesati de ele, ca sa nu mai mentionez unele din cele mai cunoscute branduri internationale.

Si alte persoane pot observa ca sunt niste produse excelente, deoarece nu a avut nici o problema in a primi o gramada de bani pe ele.

Totusi, inca nu face profit, ceea ce trebuie sa fie frustrant – si ma inebuneste si pe mine – pentru ca stiu exact ce ar trebui sa faca.

Asa ca iata ce i-am scris – si daca va atrage atentia si voua, atunci ma bucur!

Ai o abilitate aproape supra-naturala de a dezvolta produse profitabile – de altfel chiar ii povesteam cuiva despre asta zilele trecute.

Dar, din ce mi-ai povestit mie, esti inca la jumatatea drumului spre profit.

Insa si fara sa ma uit, pun pariu ca iti pot spune unde se afla profitul lipsa.

Sunt initiative care nu au fost finalizate. Valoreaza milioane de lire.

Imi amintesc ca printre primele lucruri pe care le-am scris pentru tine a fost un follow-up al oamenilor care cerusera oferta de la tine insa nu cumparasera nimic.

Din ce cauza majoritatea banilor nu sunt folositi sistematic si probabil ca nu sunt folositi in nici un fel?

Motivul este ca directorul tau de vanzari se ocupa de aspectul acesta. Timp de aproape 50 de ani m-am izbit MEREU de aceste lucruri:

1. Daca o vanzare nu este finalizata, orice agent sau director de vanzari va crede ca nu va putea niciodata sa finalizeze acest lucru pe motiv ca prospectul:

a. Nu este interesat sau

b. Este un prost sau

c. Nu are nici un ban sau

d. Nu este un adevarat factor de decizie sau

e. Nu este firma potrivita pentru el sau

f. Nu este un client adevarat.

2.  De fapt:

a. Nu le-a placut vanzatorul;

b. Pitchul nu a fost bun;

c. Aveau nevoie sa cumpere altceva;

d. „A intervenit ceva”;

e. Si-au schimbat jobul;

f. Nu au putut sa-i convinga pe cei care detin banii.

Iti garantez ca ai toate vanzarile posibile puse pe „pending” in loc sa fie finalizate si pariez ca directorul tau de vanzari nu crede acest lucru.

Prietenul tau,

Drayton

P.S.: Daca ai un prieten sau coleg de birou care ar putea fi interesat sa afle noutati direct de la mine, invita-l, te rog, pe www.draytonbird.com