Duceti brandul la un alt nivel impreuna cu Martin Lindstrom!

Daca sunteti interesati de branding in general, sau de brandul dumneavoastra in mod special, atunci poate ca nu ar fi rau sa aplecati urechea la ce are de spus Martin Lindstrom, “futuristul mondial al brandurilor”, cum l-a supranumit BBC.

Philip Kotler explica foarte bine mesajul lui Lindstrom:

Brandurile distinctive trebuie sa fie suficient de puternice incat sa transmita o experienta senzoriala completa. Cu alte cuvinte, intr-o reclama, nu este suficient sa prezinti un produs sau serviciu doar din punct de vedere vizual … combinatia dintre stimulii audio si vizuali va avea un impact de tipul 2+2=5!

Cu atat mai mult, daca  implicati in comunicarea brandului si simtul tactil, gustativ si olfactiv, voila! Impact total!

Sa facem un exercitiu simplu: filmul. Eliminam dialogurile, efectele sonore si coloana sonora: nu prea ne mai atrage ideea sa-l vizionam, nu? Si viceversa, scoatem imaginile si ascultam coloana sonora. Din nou, nu sunt prea multe lucruri care ne-ar putea incanta.

Valoarea acestei forme de divertisment este data de combinatia magica a elementelor audio si video, validand adunarea noastra de mai sus in care 2+2=5!

S-ar putea ca formula sa fie atat de simpla: sunet + vedere + simt + tactil + miros + gust = 20?

Voi ce parere aveti?

Daca nu v-ati format inca una, ce spuneti dupa ce vizionati filmul de mai jos?

Martin Lindstrom – Senses

Daca tot nu v-ati format o parere, cu siguranta trebuie sa cititi Branduri senzoriale de Martin Lindstrom!

Daca da, cu siguranta puteti afla mai multe citind Branduri senzoriale de Martin Lindstrom!