Castiga cartea Steve Jobs! Tema de weekend

Steve Jobs. Apple. Oare mai e nevoie sa mai adaugam ceva? Mai e ceva ce nu se stie? Cu siguranta Jay Elliot are o perspectiva realista si punctuala despre liderul incontestabil a celui mai valoros brand din lume.

Fie ca vrei sa o iei pe urmele lui, fie ca vrei sa afli povestea din culise a omului care a transformat felul in care comunicam, consumam si ne conectam, ai sansa de a intra in posesia cartii Steve Jobs. iLeadership pentru o noua generatie.

Spune-ne ce iti place la Apple si luni poti fi cel premiat!

Si ca sa nu va lasam sa plecati in weekend fara o poveste, va spunem una aflata dintr-o alta carte Publica. Stiti de Super Bowl, nu? Acea platforma publicitara din Statele Unite pentru care orice mare companie care se respecta plateste sume exorbitante pentru cateva secunde de faima. Ei bine, acum cativa zeci de ani era un eveniment fara importanta, in nici un caz evenimentul publicitar numarul unu al Americii. Va intrebati probabil ce legatura are asta cu Apple.
Candva, prin 1984, cei de la Apple se gandeau sa lanseze calculatorul Macintosh. Anul in discutie a rezonat cu faimosul roman omonim al lui George Orwell, asa ca un subiect de reclama previzibil era tema Fratelui cel Mare. Ca spatiu publicitar, au apelat la un eveniment ce si-l permiteau la vremea respectiva: Super Bowl. In repriza a treia a finalei acelui an, ecranele televizoarelor din America s-au facut negre pentru o clipa, dupa care s-au luminat cu reclama 1984 a firmei Apple.

Ce a urmat a fost o nebunie: telefoane zbarnaind, oameni intreband Ce-a fost asta? si cerand redifuzarea spotului. Apple nu mai avea buget pentru redifuzari, dar au comunicat doar ca refuza sa difuzeze reclama respectiva. Ca atare, reclama a fost rulata din proprie initiativa de televiziunile nationale si locale. Milioane de dolari in timp de difuzare si cost zero pentru compania Apple. Iar Super Bowl de atunci a fost cautat de companiile ce sperau la acelasi succes; se pare ca inca mai viseaza la asta!